...

PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN

1) Menyelaras Penyediaan RT dan RKK Serta Memantau Pelaksanaannya Berdasarkan Program Rancangan Malaysia Lima (5) Tahun
Lihat Statistik  »   
2) Memberi Ulasan Perancangan Bagi Permohonan Kebenaran Merancang (KM) Tidak Melebihi Empat Belas (14) Hari Kalendar
Lihat Statistik  »   
3) Membekalkan Data Kepada Pemohon Berpandukan Permohonan Yang lengkap dan Kesediaan Data Dalam Tempoh Tujuh (7) Hari Bekerja
Lihat Statistik  »   
4) Menyediakan Pelan Projek Khas Dalam Tempoh Enam Puluh (60) Hari
Lihat Statistik  »   
5) Tempoh Menunggu Untuk Menerima Layanan Kaunter Dengan Berbudi Bahasa Dalam Tempoh Lima (5) Minit
Lihat Statistik  »   
6) Mengadakan Mesyuarat Dengan Ketua Unit Pusat Setempat (OSC) Dua (2) Kali Setahun
Lihat Statistik  »   
7) Mengadakan Sebaran Rancangan Pemajuan (RSN, RT, RKK) Tiga (3) Kali Setahun
Lihat Statistik  »   
8) Mengurusetiakan Mesyuarat Jawatankuasa Perancang Negeri Tiga (3) Kali Setahun
Lihat Statistik  »   
9) Menyampaikan Keputusan Bertulis Lembaga Rayuan Kepada Perayu Dan Responden Dalam Tempoh Sepuluh (10) Hari Bekerja Dari Tarikh Keputusan Diterima Daripada Pengerusi Lembaga Rayuan
Lihat Statistik  »   
No
Keterangan
Tarikh / Jenis / Saiz
Tindakan
1
Jadual Pencapaian Piagam Pelanggan 2024_Laman Web-Nov.pdf
Tarikh Dimuatnaik: 28 Nov 2024
Saiz: 569.03 KB
28 Nov 2024
PDF | 569.03 KB
 
Untuk membuka fail ini, anda perlu memuat-turun Adobe Reader di http://get.adobe.com/reader
Adobe Reader
# MYHRMIS MOBILE # # # # # # # # # # # #
#
PlanMalaysia - Rancangan Struktur Yang Telah Diwartakan Mengikut Negeri # #
#
# # # # # Freedom of Information

Privacy Policy