PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN
1) Menyelaras Penyediaan RT dan RKK Serta Memantau Pelaksanaannya Berdasarkan Program Rancangan Malaysia Lima (5) Tahun
2) Memberi Ulasan Perancangan Bagi Permohonan Kebenaran Merancang (KM) Tidak Melebihi Empat Belas (14) Hari Kalendar
3) Membekalkan Data Kepada Pemohon Berpandukan Permohonan Yang lengkap dan Kesediaan Data Dalam Tempoh Tujuh (7) Hari Bekerja
4) Menyediakan Pelan Projek Khas Dalam Tempoh Enam Puluh (60) Hari
5) Tempoh Menunggu Untuk Menerima Layanan Kaunter Dengan Berbudi Bahasa Dalam Tempoh Lima (5) Minit
6) Mengadakan Mesyuarat Dengan Ketua Unit Pusat Setempat (OSC) Dua (2) Kali Setahun
7) Mengadakan Sebaran Rancangan Pemajuan (RSN, RT, RKK) Tiga (3) Kali Setahun
8) Mengurusetiakan Mesyuarat Jawatankuasa Perancang Negeri Tiga (3) Kali Setahun
9) Menyampaikan Keputusan Bertulis Lembaga Rayuan Kepada Perayu Dan Responden Dalam Tempoh Sepuluh (10) Hari Bekerja Dari Tarikh Keputusan Diterima Daripada Pengerusi Lembaga Rayuan
No |
Keterangan |
Tarikh / Jenis / Saiz |
Tindakan |
1 |
Jadual Pencapaian Piagam Pelanggan 2024_Laman Web-Nov.pdf
Tarikh Dimuatnaik: 28 Nov 2024
Saiz: 569.03 KB
|
28 Nov 2024 PDF | 569.03 KB |
|